Koszyk
Koszyk: 0 szt. Suma: 0,00 zł
  Katalog » Jak kupować u mascotas
Jak kupować u mascotas
 mascotasto stacjonarny i internetowy sklep z artykułami zoologicznymi. W naszej ofercie znajdziecie Państwo produkty dobre i sprawdzone. Przy ich doborze kierujemy się upodobaniami naszych Czworonogów. A te mają niezłego nosa!

Zapraszamy do odwiedzenia naszego sklepiku w Warszawie przy ulicy Szańcowej 17 (nieopodal galerii handlowej Wola Park). Prowadzimy tam nie tylko sprzedaż artykułów zoologicznych, ale także salon psiej piękności, oferując Twojemu Zwierzakowi profesjonalne strzyżenie i pielęgnację. 


Jak kupować u mascotas?

1. Wybierz interesujące Cię produkty i dodaj je do koszyka zakupów. 

2. Wybierz najbardziej odpowiadający Ci sposób dostawy / odbioru. 

Jeśli wartość Twojego zamówienia przekracza kwotę 259 złotych, paczkę do 30 kilogramów wysyłamy na nasz koszt przy przedpłacie za zamówienie na konto bankowe (lub przy wyborze innej formy płatności on-line). Zamówienie, którego waga przekracza 30 kg zostanie podzielone na dwie lub więcej paczek (każda do 30 kg). Wówczas nie naliczamy opłaty za pierwszą paczkę. Każda kolejna kosztuje 15 zł.

Paczka za pobraniem z zamówieniem o wartości powyżej 259 zł kosztuje 10 zł (przesyłka do 30 kg). Zamówienie, którego waga przekracza 30 kg zostanie podzielone na dwie lub więcej paczek (każda do 30 kg). Pierwsza taka paczka za pobraniem będzie kosztować 10 zł, a każda kolejna 22 zł.


3. Wypełnij formularz dostawy. Upewnij się, że dane adresowe i numer telefonu są poprawne. Zaznacz, czy wolisz abyśmy wystawili paragon, czy fakturę. 

4. Wybierz formę płatności. Możesz zapłacić za pośrednictwem transferuj.pl - płatności internetowych, a także zwykłym przelewem, gotówką przy odbiorze osobistym lub za pobraniem. 

Dane do przelewu:
Nr konta bankowego: 90 1050 1025 1000 0092 1037 8262
PHU Mascotas Agata Gajewska
ul. Szańcowa 17
01-458 Warszawa


5. Paczki staramy się wysłać tego samego dnia, lecz czasem ze względów niezależnych od nas wysyłka następuje dnia następnego - dotyczy to zamówień  złożonych po 15:00. Wysyłki realizujemy w ciągu 24 godzin od zaksięgowania wpłaty na naszym koncie, od poniedziałku do piątku. Przesyłki z wybraniem opcji za pobraniem realizujemy niezwłocznie po wpłynięciu zamówienia, od poniedziałku do piątku. Odbiór osobisty jest możliwy także w soboty. 


6. Jeśli paczka dotrze do Ciebie uszkodzona, koniecznie sporządź protokół szkody w obecności kuriera. Masz na to 7 dni od momentu dostarczenia paczki. Aby ustalić szczegóły, zadzwoń na infolinię Firmy Kurierskiej i umów się na spisanie protokołu szkody. Tylko wtedy będziemy mogli uwzględnić Twoją reklamację.

7. U mascotas reklamacje rozpatrywane są nie dłużej niż w ciągu 14 dni. Jeśli cokolwiek wydaje Ci się niepokojące, napisz do nas. Wymienimy towar lub zwrócimy Ci pieniądze.
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@mascotas.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy (01-458 Warszawa, Szańcowa 17).

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.


8. Jeśli z jakichś powodów się rozmyślisz, możesz zwrócić nieużywany towar w ciągu 14 dni, wraz z dokumentem sprzedaży (może być kopia). Najchętniej przyjmiemy taki towar w oryginalnym opakowaniu.
 
W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wszystkie otrzymane od Kupującego płatności.

Aby odstąpić od umowy zawartej za pośrednictwem sklepu internetowego, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: sklep@mascotas.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres 01-458 Warszawa, Szańcowa 17.

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery katalogowy (jeśli taki został podany) [numery] .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Login: [login kupującego]
Adres: [adres kupującego]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów:
o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
zawartej w drodze aukcji publicznej;
o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

9. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Warszawie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
 
Powrót
Copyright © 2013 mascotas
facebook